دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک فرد آر. دیوید فصل 8 با عنوان تجزیه و تحلیل استراتژیهای بازاریابی و مالی در توسعه کسبوکار
تعداد اسلاید: 35
فرمت: PPT قابل ویرایش
فهرست مطالب:
بخشبندی بازار
تعیین ارزش شرکت
جایگاهیابی محصول
نسبت EPS به EBIT
نقش واحد تحقیق و توسعه
تحلیل صورتهای مالی
گسترش فعالیت شرکت
منابع
بخشی از متن پاورپوینت:
بخشبندی بازار بر اساس نیازها و خواستههای مشتریان انجام میشود. استراتژیهای نفوذ در بازار از طریق ورود به بازارهای جدید اجرا میشوند. متغیرهای جغرافیایی مانند تراکم جمعیت و سطح درآمد مهم هستند.
ارزش شرکت از طریق حقوق صاحبان سهام محاسبه میشود. سهام عادی، صرف سهام و سود انباشته اجزای اصلی هستند. این روش بر داراییهای شرکت تمرکز دارد.
جایگاهیابی محصول بر اساس ویژگیهای مهم از دید مشتری است. مواد غذایی، طعم، بهداشت، قیمت و اعتبار برند مهم هستند. جایگاهیابی معمولاً بر اساس دو متغیر مانند قیمت و کیفیت انجام میشود.
کلیدواژهها:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک, پاورپوینت فصل هشتم فرد آر. دیوید, پاورپوینت تجزیه تحلیل بازاریابی, پاورپوینت تحلیل مالی, پاورپوینت بخشبندی بازار, پاورپوینت جایگاهیابی محصول, پاورپوینت نسبت EPS به EBIT, پاورپوینت تحقیق و توسعه, پاورپوینت گسترش کسبوکار, پاورپوینت صورتهای مالی
هشتگها:
#مدیریت_استراتژیک #پاورپوینت_مدیریت #فرد_آر_دیوید #تجزیه_تحلیل_بازاریابی #تحلیل_مالی #بخشبندی_بازار #جایگاهیابی_محصول #نسبت_EPS_به_EBIT #تحقیق_و_توسعه #گسترش_کسبوکار
modiriyat strategic fered r david_c8_1758389150_68382_5558_1741.zip0.30 MB |