دانلود پروپوزال طراحی مجتمع تجاری _ منطقه 22 تهران ۱۷ ص فرمت WORD
مطالعات جامعه شناسي و روان شناسي بسياري در کشورهاي توسعه يافته در خصوص رفتار مراجعه کنندگان به مراکز خريد و پاساژها صورت گرفته است.نتيجه اين مطالعات بيانگر اين موضوع است که بسياري از مراجعه کنندگان اساساً براي خريد کردن به اين گونه مراکز مراجعه نمي کنند و انگيزه ها و اهداف متفاوتي براي استفاده از چنين فضاهايي براي مراجعه کنندگان وجود دارد.معماران و شهرسازان به عنوان توليدکنندگان فضا نيازمند توجه به خواسته هاوانگيزه هاي مصرف کنندگان مي باشند،بديهي است شناخت رفتار و کنش هاي مراجعه کنندگان به عنوان مصرف کنندگان نهايي فضا از جمله مسائلي است که آشنايي معماران با آن ،مي تواند معماران را در طراحي فضاهاي خلاقه ياري رساند( تقوایی و شیخ بیگلو، 4:1387).................................................................................................
فهرست مطالب:
بیان مساله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
پیشینه تحقیق
روش تحقیق
محل سایت
برنامه فیزیکی
زمان بندی انجام پروژه
منابع و مآخذ
markaz tejari_1653672056_57201_5558_1786.zip0.46 MB |