دانلود پاورپوینت بازاريابي بنادر ۱۹ اسلاید
مقدمه:
در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:
شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.
كالا : آنچه كه بايد حمل شود.
بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني.
رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا آنكه كالا در جستجوي شناور.و بندر هم واسط بين حمل و نقل دريايي است.
بنادر دريك محيط كاملا رقابتي فعاليت مي كنند و از اين رو اهميت بازاريابي در مديريت و توسعه بندر در اغلب بنادر دنيا شناخته شده است.رقابت فزاينده بين بنادرمختلف،به جهاني شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط مي شود.
bazaryabi banader_1642248178_54785_5558_1930.zip0.25 MB |