دانلود پاورپوینت چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی ۵۳ اسلاید
مدیریت امور مالی دارای 5 اداره به شرح ذیل می باشد:
1_اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)
2_اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
3_اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان
4_اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق)
5_اداره درآمد
شرح وظایف اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)
رسیدگی به کلیه اسناد حقوقی وهزینه های جاری واختصاصی واحدهای زیر مجموعه از قبیل معاونتها – دانشکده ها – شبکه ها وبیمارستانها و پایش واحدهای مستقل و راهبری واحدهای تابعه
رسیدگی به کلیه اسناد هزینه تدارکات
رسیدگی اسناد متفرقه
رسیدگی به چگونگی پرداخت هزینه های ازدواج وفوت بازنشستگان وموظفین وکارکنان رسمی
رسیدگی به هزینه های باز خرید مرخصی بازنشستگان
رسیدگی چگونگی پرداخت هزینه بیمه عمر بابت فوت کارکنان وبازنشستگان و اسناد پرسنلی
تهیه تراز مالی و تهیه وتلفیق صورت مالی دانشگاه ........................................
cheshm andaz tahavvol mali_1640502420_54208_5558_1507.zip0.38 MB |