دانلود پاورپوینت یادگیری ماشین ۵۱ اسلاید
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف یادگیری ماشین
اهداف پروژه
چرا یادگیری؟
برخی از کاربردهای یادگیری ماشین
یادگیری مدل
وظیفه یادگیری ماشین
مبنای ارزیابی الگوریتمهای یادگیری
یادگیری انسان و ماشین
انواع یادگیری
برخی کاربردهای موفق یادگیری ماشین
تکنیک های مختلف یادگیری
دسته بندی یادگیری
یادگیری با ناظر
مثالی از یادگیری با ناظر
رگراسیون و دسته بندی
پیاده سازی سیستم یادگیر، بازی Checkers
انتخاب تجربه یادگیری
مشکلات فیدبک غیر مستقیم
کنترل یادگیرنده برروی مثالهای آموزشی
شباهت مثالهای آموزشی به نمونه های واقعی
یادگیری بازی چکرز از طریق بازی بر علیه خود.
انتخاب تابع هدف
پیاده سازی سیستم یادگیر، بازی چکرز (ادامه)
انتخاب تابع
پیاده سازی سیستم یادگیر، بازی چکرز (ادامه)
نوع نمایش تابع هدف
انتخاب تابع هدف
انتخاب الگوریتمی برای تقریب تابع
مثال
تنظیم وزنها
خلاصه
مقایسه
یادگیری و جستجو
مراجع
مقدمه
تعریف فرهنگ لغات از یادگیری:
یادگیری عبارت است ازبدست آوردن دانش و یا فهم آن از طریق مطالعه، آموزش و یا تجربه
همچنین گفته شده است که یادگیری عبارت است از بهبود عملکرد از طریق تجربه
تعریف یادگیری ماشین:
یادگیری ماشین عبارت است از اینکه چگونه میتوان برنامه ای نوشت که از طریق تجربه یادگیری کرده و عملکرد خود را بهتر کند. یادگیری ممکن است باعث تغییر در ساختار برنامه و یا داده ها شود.
yadgiri machine_1564572490_29234_5558_1852.zip0.64 MB |