خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مجموعه مقالات همايش ملي نقش زنان در توسعه پايدار
مجموعه مقالات همايش ملي نقش زنان در توسعه پايدار
قیمت : 15,000 تومان
نقش مادردرتربیت فرزندان دردوره نوجوانی ازدیدگاه قرآن، سنّت ، علم
نقش مادردرتربیت فرزندان دردوره نوجوانی ازدیدگاه قرآن، سنّت ، علم
قیمت : 15,000 تومان
بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان
بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان
قیمت : 15,000 تومان
فرایندهای شناخت و فراشناخت
فرایندهای شناخت و فراشناخت
قیمت : 15,000 تومان

پروتکل (پکیج) آموزش تنظیم هیجان گراس در ۱۸ صفحه WORD

پروتکل (پکیج) آموزش تنظیم هیجان گراس در ۱۸ صفحه WORD

پروتکل (پکیج) آموزش تنظیم هیجان گراس در ۱۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


توضیحات ابتدائی

آماده سازی در 8 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در 23 صفحه به صورت جامع (فونت B lotus)

دارای شرح جلسات به صورت کامل جهت اجرا

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA


توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.


فهرست مطالب

جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
اصلاح راهبردهای تنظیم هیجان از طریق مدل گراس
مرحله ی اول: انتخاب موقعیت
مرحله دوم: اصلاح موقعیت
مرحله سوم: گسترش توجه
مرحله ی چهارم: تغییر شناختی
مرحله ی پنجم: تعدیل پاسخ
منابع


نمونه جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول


موضوع جلسه: آشنایی و برقراری ارتباط اعضا با یکدیگر
اهداف جلسه:
1. آشنایی اعضای گروه با یکدیگر و شروع رابطه متقابل رهبر گروه (روانشناس) و اعضا
2. بیان اهداف اصلی و فرعی گروه و گفتگوی اعضا راجع به اهداف فرعی و جمعی
3. بیان منطق و مراحل مداخله
4. بیان چارچوب و قواعد شرکت در گروه

دستور جلسه
1. اعضای گروه، تمرین هایی با هدف آشنایی با یکدیگر انجام دادند. از جمله، نوعی بازی با اسامی یکدیگر که می تواند فرصتی برای آشنایی بیشتر اعضا با هم را فراهم کند. این بازی شامل سه مرحله است: در مرحله اول اعضای گروه، به صورت دایره نشسته و هر کدام به نوبت اسم کوچک خود را می گویند. در مرحله دوم، هر نفر ابتدا نام عضو قبلی و بعد نام خودش را می آورد و به همین ترتیب هر عضو سعی دارد نام دیگر اعضای گروه را بیاموزد. در مرحله سوم، هر یک از اعضا در مورد خودش و راجع به ویژگی های مثبت خود گفتگو می کنند.
2. در ابتدا راجع به اهداف تشکیل گروه صحبت شد. پس از آن، افراد فهرستی از هدف های فردی خود نوشته و آن را درجه بندی کرده و پس از آن به نوبت راجع به آن گفتگو کردند.
تکلیف: از افراد خواسته شد، در طول هفته آینده اگر به دلیل رخداد خاصی یا فکر کردن به یک رخداد، در یک حالت هیجانی (غم، نگرانی، ترس، تنفر، احساس گناه و ...) درگیر شدند آن را در یک دفتر یادداشت کرده و در جلسه بعد یادداشت های خود را با دیگر اعضا در میان بگذارند.

بازخورد: اعضای گروه، نقطه نظر خود در مورد تجربه ی خاص این جلسه را بیان کردند.

جلسه دوم


موضوع جلسه: انتخاب موقعیت
هدف جلسه: ارائه آموزش هیجانی
دستور جلسه
بخش اول: در آغاز، تکلیف جلسه قبل مرور شد. اعضا تجربه های هیجانی خود را با همدیگر در میان گذاشتند. این تجربه ها در چند بعد طبقه بندی شد: کدام رویداد برانگیزاننده ی این حالت هیجانی بود؟ این رویداد خاص منجر به بروز چه تغییرات بدنی خاصی در شما شد؟ چه تغییراتی در حالت چهره ی شما ایجاد شد؟ و چه رفتاری در نتیجه ی آن حالت هیجانی داشتید؟ در نهایت موفقیت های اعضا مورد تشویق و تصدیق قرار گرفت.

بخش دوم: راجع به چیستی هیجان گفتگویی بین اعضا داشتیم. هر یک از آنان تعریف خاص خود از هیجان را ارائه داده و در نهایت به یک تعریف واحد رسیدیم. انواع هیجانها (ترس، خشم، غم، شادی، نگرانی و ....) چه مثبت و چه منفی شمرده شده و ابعاد هر هیجان معرفی گردید. همچنین برای ثبت هیجان ها کارت یادداشت روزانه تهیه شد. هر عضو یک کارت دریافت کرد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

tanzim hayajaan_1592488761_41114_5558_1772.zip0.03 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت